26 marca 2016

New Start

Nie wiem, ile razy zastanawiałam się, jak wrócić do blogowania. Długo mnie tu nie było, jakoś odwykłam od tego. Dopiero za namową przyjaciół postanowił powrócić do dawnego hobby. Zmieniłam się oczywiście. Przez pół roku człowiek zmienia się, ba, nawet może stać się kimś zupełnie innym. Tak samo było i ze mną. Odrzuciłam stare zainteresowania, odkryłam nowe pasje, poznałam nowych ludzi, przyjaciół. Przeżyłam mnóstwo cudownych chwil, a także mnóstwo tych gorszych.
Zaczynam od początku. Jestem Julka. Teoretycznie blogowaniem zajmuję się od czterech lat, ale z przerwami. Moje pierwsze posty były tak głupie, że dziwię, że ktokolwiek je czytał. Uwielbiam pisać. Wszystko. Opowiadania, powieści, wiersze, streszczenia, recenzje, listy. Uprawiam sport. Pływam, jeżdżę konno, staram się też ćwiczyć. Lubię czasem gotować, zwłaszcza słodycze, które ubóstwiam.
Tak potrafię się określić w kilku słowach. Nic specjalnego, ale to ja i to mi wystarczy.




 


42 komentarze:

  1. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super hobby ja również jeżdżę konno ja już obserwuję i zapraszam do mnie na bloga jeśli się tobie spodoba zaobserwuj http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przestawaj pisać, wyjdzie ci to na dobre. Ps. Jesteś sliczna.



    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/moja-playlista.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, obserwuję i licze na rewanż :D


    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowym starcie, nigdy się nie poddawaj jeśli tylko lubisz coś robić :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! My również nie dawno zaczelysmy, prosimy o wsparcie;)

    Obserwujemy??

    Zapraszam>> styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :) Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia! również niedawno zaczęłam i póki co nie chce przestać:)

    http://janoslights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow 4 lata to pewnie niezle doswiadczenie ;) Ja tez prowadze od nowa,inny blog i inna osoba,moze po prostu moja druga strona. Powodzenia i zapraszam do mnie :)


    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie powodzenia! ja również zaczęłam od nowa :) jeżeli chcesz wiedzieć więcej to zapraszam na nowy post!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś! Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia! Powodzenia!

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że wróciłaś do blogowania :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci powodzenia :-)

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia :-)

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że wróciłaś! Powodzenia :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie piszesz, bardzo mi się ten styl podoba :) powodzenia życzę i zapraszam do mnie :D
    http://maaagicalgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam pisać opowiadania! Życzę powodzenia w blogowaniu i samych sukcesów :) Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czas potrzebna jest przerwa aby nie wpaść w monotonię i nude ;p Fajnie, że wróciłaś.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że wróciłaś :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że wróciłaś!:)
    Powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że wróciłaś!:)
    Powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycoma twoim blogiem. Posty są dopracowane pod każdym względem. Masz piękny styl ,cudowne zdjęcia i cała estetyka bloga jest niezwykle miła dla oka. Pozdrawiam i obserwuję. Nie mogę doczekać się kolejnych postów!!!

    I LOVE LIFE- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Też miałam dużo nowych startów zanim na dobre się nie wkręciłam.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile masz lat? Może zaczęłaś trochę za wcześnie prowadzić bloga i dopiero teraz myślisz o tym na poważnie? Tak czy siak, życzę powodzenia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. pisz dalej bo szkoda to zostawić :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że wróciłaś. Życzę powodzenia, wytrwałości i sukcesów w blogowaniu!
    Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. POWODZENIA I WENY W BLOGOWANIU! Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia i wytrwałości! Też nie dawno sama wróciła!

    Wróciła, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Super,że wróciłaś.Życzę Ci wytrwałości i super pomysłów:)
    Zapraszam na bloga: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie, że wróciłaś :) Czekam na więcej i życzę powodzenia z całego serducha!

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #1

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki nowy początek na pewno da ci wielkiego kopa
    do działania! a ja życzę powodzenia w blogowaniu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia :)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czyżby kolejna przerwa w blogowaniu? A może koniec? :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:-)
Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj
Z przyjemnością odwiedzę również twojego bloga,
a jeżeli mi się spodoba zaobserwuję

.

zBLOGowani.pl