6 stycznia 2017

Początek i koniec

Nie potrafię  zaczynać niczego, a co dopiero kończyć. Zwykle jest to tak denne i głupie, że zniechęcam się po chwili, chociaż środek jest całkiem niezły. Tak samo jest teraz. Jak powinnam się przedstawić? Znowu zrobię z siebie wariata(aby nie powiedzieć brzydziej) i po przeczytaniu tego, co właśnie piszę, a nawet jeśli dodam to na bloga, to zaraz to skasuję. Stwierdzę, że się nie nadaje i wyrzucę. Mam tak ze wszystkim.
Kiedy książka zaczyna się nudno, od razu rzucam ją w kąt, chociaż wszystkie recenzje są tak świetne, a akcja ma być tak szybka, że trudno będzie się połapać, czy John jest szpiegiem czy może przyjacielem, a Lisa kocha Finna, ale jednak okazuje się, że jej serce należy do jego najlepszego przyjaciela, Garry'ego. Kiedy piszę wypracowanie do szkoły albo referat, zawsze schodzi mi godzinę nad wymyśleniem jakiegoś mądrego początku. Gwałcę po prostu przycisk backspace. Kiedy zaczynam jakąś znajomość, liczy się dla mnie pierwsze wrażenie. No, wiem nie powinnam tak. Ale nie potrafię poznać osoby, z którą nie potrafię nawiązać kontaktu za pierwszym razem.
Jest tylko jedna rzecz, którą zaczynam i kończę. Są to wiersze. Uwielbiam je pisać i zawsze je kończę i zaczynam. Początek zwykle przychodzi najłatwiej. Wszystko jakoś się rymuje i jest takie ładne i przejrzyste.
A i jeszcze jedna rzecz, której nie mam, a którą bardzo chcę mieć. Nie mam tej systematyczności. Powiedzcie mi, ile razy zaczynałam znowu przygodę z blogiem i ile razy kasowałam post, aby znowu powiedzieć mój ulubiony tekst ,,New start". New start, new start, a taki to jest start, że piszę jeden post, potem nawet śledzę te głupie komentarze, wyświetlenia. Kiedy ktoś powie coś miłego, serce wyskakuje mi z piersi i mam zamiar krzyczeć. Cieszę się, że to co robię jest czymś, co lubicie czytać, wracacie. Ale ja nie wracam. Nie mam weny i pomysłu, zaniedbuję to.
Przepraszam
Ach, znowu chcę obiecać, że będzie systematycznie! Będzie super, znowu wrócę do dobrej passy sprzed roku, kiedy nie wyobrażałam sobie życia bez tego bloga. Dobra, mogę tak powiedzieć. Ale nie obiecam tego. Chcę to tylko powiedzieć, bo jak przyrzeknę zapeszę, a co najważniejsze istnieje szansa, że nie dotrzymam tego.
Dla tych, którzy są pierwszy raz tutaj, aby się czegoś o mnie dowiedzieć, przesuńcie w dół. Tam jest ten post ,,New Start", bo nie miałam serca znów go kasować. Tam bardziej siebie opisałam.

Możecie mi teraz tylko życzyć powodzenia, abym  wreszcie kontynuowała to


40 komentarzy:

  1. Śliczna!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miewam niekiedy moment, gdy piszę coś dobrego i myślę, że to jest właśnie to, ale później ogarnia mnie ten dziwny stan i usuwam wszystko. Na szczęście w przypadku bloga jeszcze mnie to nie spotkało. Mam nadzieje, że ten kolejny nowy start ci się uda :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że nowy start Ci się uda i będzie lepszy niż poprzedni! Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Ja również zaczełam od nowa: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji zamierzonych celów, na pewno się uda!

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w systematycznym pisaniu postów :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so pretty! ◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tak mam myślę że coś jest dobre a po chwili już to usuwam bo myślę że jest to głupie i denne...Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w blogowaniu! Bardzo ładne zdjęcia. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wytrwałości :) ja jestem tu nowa <3
    Myśle że będzie coraz lepiej :) pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous ! a simple combination that results very well !
    アルマーニ服通販
    LOUIS VUITTON靴

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Śliczne zdjęcia :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie wyglądasz kochana!
    Pozdrawiam i zapraszam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie powodzenia ;) Ważne, że próbujesz! Za którymś razem na pewno się uda i nie ważne czy to stanie się teraz czy za 10 razem :)
    obserwuję :)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie piszesz. I tak, zdecydowanie wiem cos o zaczynaniu czegos a potem zmuszaniu sie jakby na sile aby to kontynuowac. Dziwne uczucie i w sumie nie wiadomo wtedy co robic. Konczyc czy moze jeszcze raz zaczynac

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie na blogu nie było od pół roku, ja to dopiero nie jestem systematyczna :DD

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. boziu jaka ty jesteś śliczna, taka naturalna <3

    oooo bardzo ciekawy konkurs :d Zyczę wszystkim powodzenia ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? daj znac u mnie
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie Ty jedna tak masz. Ja mam niestety słomiany zapał. Chciałabym wszystko mieć i umieć od razu, a jak mi nie wychodzi to się zrażam :/ Ale teraz przysięgłam sobie, że moje również któreś tam podejście do bloga będzie lepsze.


    Obserwuję i zapraszam :)
    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże jakaś ty śliczna! <3
    Też tak miałam, ale trzeba mieć troszkę Cierpliwości i robić bardziej wyróżniające się posty, robić ciekawe zdjęcia i je obrabiać, dobrze się reklamować i wszystko powoli przyjdzie :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo jak ty. Też zaczynałem od nowa z blogiem i swojego prowadzę już prawie rok. Życzę powodzenia i wytrwałości :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz! Życze Ci powodzenia! :**
    Buziaki!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przejmuj się, ja też czasami mam tak jak ty- chyba każdy tak ma. Śliczne zdjęcia ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia kochana! Trzymam mocno kciuki za Ciebie ❤
    Buziaczki, obserwuję Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety mam podobnie i trudno jest mi z tym walczyć... Mam nadzieję, że i Tobie i mi się to uda :) Trzymam kciuki!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie mi się przypomniało jak często w szkole na historii czy polskim miałam problem z początkami. Bywało tak, że cały tekst był ale nie było wstępu.. męczarnie dla człowieka.
    Trzymam kciuki żeby było lepiej :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest usmiech na twarzy, takze jest dobrze :) jezeli pisanie wierszy idzir Ci od początku do konca to nie przestawaj :) jaka masz grupe krwi? Tak abstrachujac... Bo niekonczenie zamierzonych celow, brak chęci sprobiwania zapoznania nowej osoby glebiej (nawet, gdy nie wchodzi w Twoj rytm) ten flegmatyzm do wszystkiego, charakterystyczny jest dla posiadaczy grupy krwi B. Czyzby to byla prawda?
    Pozdrawiam i mam nadzieje, ze wrocisz do tej systematyczności sprzed roku.

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana nie poddawaj się! Fakt... Znam ten ból, bo sama postanowiłam zacząć wszystko od początku i założyłam nowego bloga... Powodzenia i trzymaj się! ;*
    Obserwuje


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam dokładnie tak samo, zero chęci, ale po czasie wszystko wracało. Teraz muszę pilnować żeby się nie poddawać :)

    http://lediannax.blogspot.com/#uds-search-results

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam taki zapał przedwczesny, szybko się zrażam.. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie poddawaj się! małymi kroczkami do celu :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie piszesz, dobrze formułujesz zdania i ogólnie masz bardzo ładny blog. Powodzenia w dalszej działalności! :)
    Zostaję na dłużej i cieplutko pozdrawiam!
    mycrazyworld00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia!
    Nie poddawaj się
    Pozdrawiam
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:-)
Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj
Z przyjemnością odwiedzę również twojego bloga,
a jeżeli mi się spodoba zaobserwuję

.

zBLOGowani.pl