15 lutego 2017

9 typów uczniów w pigułce

TYP 1: LEŃ
Zwykły leń. Nic mu się nie chce. Pracę domową odrabia niestarannie albo wcale jej nie robi, bo całe popołudnie śpi jak zabity. Na pierwszych lekcjach też w sumie zasypia, odpowiadając tylko sennie na pytania nauczyciela. Coś tam mu zależy, coś tam nie, zależy od poziomu wyspania. Jego mentorem zamiast belfra jest kołdra i to jej głównie słucha.


TYP 2: WIERCIOSZEK
Ciągle cię wierci, usiedzieć nie może w jednym miejscu. A to do kolegi się odwróci, a to coś tam głośno krzyknie na całą klasę. Marno go uspokajać, uciszać, bo i tak dalej to będzie robił. Czasem postraszenie uwagą pomaga, ale to tylko w wyjątkowo łagodnych przypadkach.  Bardzo współczuję nauczycielom, którzy muszą się z nimi użerać. Jednak ten zawód to wyjątkowo trudna sprawa

TYP 3: OLEWACZ
Olewa wszystko i wszystkich, aby nie powiedzieć brzydziej. W nosie ma te wszystkie pierwiastki, paciorkowce, onomatopeje i inne dziwactwa. Po co mu to? Najczęściej osobnik taki na pytanie odpowiada wzruszeniem ramion albo uśmieszkiem, który bardzo pobudza biedne zszarpane nauczycielskie nerwy. Nie uczy się niczego, ledwo przechodzi do następnej klasy, bo wiadomo, że jakieś te fify i GTA są ważniejsze.


TYP 4: SZARA MYSZKA
Nikomu w drogę nie wchodzi, ale aby podnieść rękę na lekcji to jest już ciężko. Przecież za każde wypowiedziane słowo jest się bitym. Zwykle sprawdziany pisze bardzo dobrze, na pewno niczego nie olewa, ale tak bardzo boi się nauczycieli, że najchętniej to byłaby niewidoczna. Nie zawsze tak samo zachowuje się przy rówieśnikach, ale często też jest bardzo wycofana. Kiedy ktoś ją poprosi do odpowiedzi, cała drży biedna i idzie niczym na ścięcie.


TYP 5: ŚMIAŁEK
Śmiały zawsze, uwielbia komentować poczynania nauczyciela uszczypliwymi uwagami. ,,Śmierdzi pani trochę", ,,Po co komu ta trygonometria!?" - to jego ulubione teksty. Nie straszne mu kary, zawsze siedzi rozwalony na krześle, a huśtanie na nim to ulubiona rozrywka. A jego zachowanie doprowadza do śmiechu dwudziestu gardeł.


TYP 6: KUJONEK
Nauka to jego drugie imię. Ma twardo postawione cele i stara się je zrealizować. Nigdy nie jest niegrzeczny, zawsze kulturalny, lubi być dokładny, a jego prace zawsze są perfekcyjne. Możemy tu wyróżnić dwa podtypy: prawdziwych kujonów, którzy ryją, oraz osoby, które po prostu uczą się, bo chcą. Na ogól lubiany przez nauczycieli, nie zawsze przez klasę, aczkolwiek zależy to głównie od jego osobowości. No bo kto, do diabła, chce słuchać osoby, która jak potłuczona przez całą przerwę powtarza historię powstania miksera kuchennego.

TYP 7: PRZYWÓDCA
Uwielbia rządzić całą klasą, a najlepiej to jakby jeszcze berło i koronę mu dać. Rozkazuje wszystkim, co mają robić, nie liczy się z nikim. Najczęściej ma wierne grono służących, które go nigdy nie odstępuje. Teoretycznie nie powinien być lubiany przez poddanych, jednak wszyscy starają się awansować na jego najbliższych doradców.
   
TYP 8: SŁAWA
 Ach, panie i panowie przedstawiam wam sławę! Najpiękniejsza (czasem najpiękniejszy), płeć przeciwna zawsze za nim lata i stara się zdobyć jego serce. Najczęściej miała już paru wybranków(wybranki) i zmienia ich, co miesiąc. Zawsze najmodniejsze ciuchy i najdroższe gadżety. Chyba każda osoba w szkole o niej słyszała

TYP 9: PRZECIĘTNIAK
 Nie wyróżnia się niczym szczególnym. Normalny, grzeczny, czy niegrzeczny, nie ma różnicy. Większych kłopotów nie sprawia, uczy się normalnie, nie jest rozpamiętywany przez długie lata.
Ot, przeciętny.

A wy którym typem jesteście?😛

12 komentarzy:

  1. Nie utożsamiam się chyba z żadnym typem :D Wszystko zależy od tego jaki mam humor i lekcje w szkole :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm moze cos pomiedzy slawa, a przydowca? :D lubie miec kontrole nad wszystkim, bo wiesz ze zrobie to lepiej i bardziej perfekcyjnie hah :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, myślę że coś pomiędzy śmiałkiem a przywódcą. Czasami lubie podyskutować z nauczycielami, nigdy nie jestem obojętna i umiem wyrazić sprzeciw :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, faktycznie są takie typy :D
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jaki piękny koń <333

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zdecydowanie smiałkiem ;)
    Ciekawy post!
    Zapraszam do siebie!
    http://magiabyciasoba.blogspot.com/2017/02/krytyka-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy typ jaki przedstawiłaś znajdzie się w mojej klasie, haha. Ale ja sama nie wiem, którym typem jestem, ciężko określić.
    Ciekawy post i super zdjęcia! Obserwuję

    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, pozdrawiam http://weweresooclose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem połączeniem kilku, bardzo dobrze się uczę (chociaż nie spędzam dużo czasu nad książkami), jestem odważna (kiedy trzeba) ale nie lubię wychodzić przed szereg :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawy post! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:-)
Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj
Z przyjemnością odwiedzę również twojego bloga,
a jeżeli mi się spodoba zaobserwuję

.

zBLOGowani.pl