15 marca 2017

Koniec depresji

Idzie wiosna. Śmiało mogę przyznać, że to moja ulubiona pora roku. Nie tylko dlatego, że obchodzę wtedy urodziny, ale dlatego, że wszystko budzi się do życia. Jest tak zielono, śpiewają ptaki, wreszcie mogę zacząć spędzać czas w ogrodzie i zacząć chodzić na jakieś spacery, wyjścia z przyjaciółmi. Kończy się też okres depresji...






Chyba każdy jak tylko przyjdzie jesień, zwłaszcza, nie ta ,,złota, polska", tylko ta pochmurna. Codziennie plucha, deszcz, szybko się robi ciemno i chyba każdy wpada w okres melancholii. Ja mam wtedy taki zwyczaj, z którego za wszelką cenę próbowałam się wyleczyć, że od razu po przyjściu ze szkoły po prostu kładłam się spać i zasypiała. Wieczorem siedziałam przy kominku, piłam ciepłą czekoladę i oglądałam jakieś seriale na CDA. Tak spędzałam wolne chwile. Ale teraz, kiedy minęła już połowa marca, może warto wreszcie wziąć się do jakiegoś życia i przestać użalać się nad tym, jak marny mamy los...

Miałam postanowienie noworoczne: zacznę biegać. Oczywiście, nie udało się, bo zniechęciły mnie te mrozy, ta ciemność. Może właśnie wiosna jest idealną porą do realizacji jakichś naszych postanowień, zwłaszcza tych sportowych? Niedługo lato. Warto zadbać o swoją sylwetkę. Jestem pewna, że co najmniej połowa dziewcząt już z niepokojem patrzy na wagę, myśląc, jak ona się rozbierze. No, właśnie rozbierze! Koniec z kurtkami, tym okropnym ubieraniem. Wreszcie będziemy mogli wyjść bez niczego, w krótkim rękawku. Koniec psujących się zasuwaków w kurtkach, koniec ciągłego powtarzania: ,,Załóż tą czapkę"!

W zimie nigdy nikomu się nie chce wychodzić. Wcześnie się robi ciemno, o czym wspominałam już kilkakrotnie i po prostu nie wystarcza czasu. A teraz? Można będzie wyjść codziennie do parku z przyjaciółmi, pośmiać się. Czytałam w jakimś artykule, że na wiosnę częściej znajdujemy swoją drugą połówkę. Może jakieś motyle zaczną nam skakać po brzuchu...

Wiosna to naprawdę piękny czas i nie warto zmarnować go, siedząc przed komputerem albo leżąc na łóżku i użalając się nad sobą. Czas wziąć się wreszcie do życia!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam wiosnę i lato. Zima mnie zawszę przytłacza :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 260 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięne zdjęcia! Ja również uwielbiam wiosnę, budząca się do życia przyroda motywuje do działania i poprawia nastrój :)

    Obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie wiosna, wszystko nabiera koloru :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śweitny post ! :)


    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o tą melancholię. Masz rację, ona zawsze występuje w taką okropną pogodę ale nie nazwałabym tego aż depresją.
    Mam ogromną nadzieję, że ta wiosna przyjdę naprawdę, bo aktualnie pogodna jest zmienna.
    Życzę powodzenia w postanowieniach, ja też odkąd chwilami jest ciepło staram się trochę więcej uprawiać sportu :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubie wiosnę. Ładne zdjecią !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też urodziłam się na wiosnę
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja najbardziej lubię lato, bo jest dużo wolnego i można odsapnąć. Ale wiosna też jest fajna!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię wiosnę ale moją ulubioną porą roku jest lato, w tedy mam więcej energi, więcej postanowień i więcej rzeczy po prostu robię. Zima w ogóle nie pomaga a pogarsza nasz zły nastrój, dobrze że po tym wszystkim wychodzi słonce :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna i lato to zdecydowanie moje ulubione pory roku! Wtedy dzieję się zawsze najwięcej i wszystkim się chcę :) Bardzo ładne zdjęcia :) Dodaję się do obserwatorów :*

    Zapraszam na mojego nowego bloga ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiosnę i cieszę się, że już się zaczęła :) Miło patrzeć jak wszystko budzi się do życia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:-)
Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj
Z przyjemnością odwiedzę również twojego bloga,
a jeżeli mi się spodoba zaobserwuję

.

zBLOGowani.pl